Otkrivamo detalje planiranja metroa: Direktori pokazali kuda tačno idu linije a evo i odakle kreće sa Zvezdare

Planiranje Beogradskog metroa na konferenciji ACES

Detalji o tehničkim karakteristikama metroa

Na nedavno održanoj ACES regionalnoj konferenciji „Trendovi u građevinskoj industriji“ bilo je reči i o jednom od najiščekivanijih i najvećih infrastrukturnih projekata u Srbiji – Beogradskom metrou. Dokle se zaista stiglo u planiranju i kako bi on trebalo da izgleda govorili su Andrija Mladenović, direktor „Beogradskog metroa“ i Milonja Milanović, izvršni direktor za infrastrukturu JKP „Beogradski metro i voz“.

Mladenović je najpre istakao kako je spoj građevinskog i pravnog dela ključ za kvalitetne projekte.

Prema njegovim rečima, predviđene su tri linije metroa i prolaziće kroz devet opština, a su Čukarica Savski venac, Stari grad, Palilula, Zvezdara, Novi Beograd, Zemun, Vračar i Voždovac.

Vreme putovanja

Kada je reč o vremenu putovanja, koje mnoge građane najviše zanima, rekao je:

  • Linija 1: Železnik – Mirijevo, ukupno vreme putovanja 32 minuta, 44 trodelna voza
  • Linija 2: Bežanija – Mirijevo, ukupno vreme putovanja 39 minuta, 38 trodelnih vozova
  • Linija 3: Bežanija – Banjica, ukupno vreme putovanja 38 minuta, 29 trodelnih vozova

– Imamo završen projekat prve linije Beogradskog metroa i počeli da pregovaramo za izvođačima. Njih smo dobili međudržavnim sporazumom, nema tendera. U pitanju su Francuska i Kina, rekao je on.

Dodao je da je već potpisan ugovor od 210 miliona evra po pravilu žutog Fidika za depo sa „Power China“, a još jedan od 20 miliona evra po zelenom Fidiku sa „Power China“ potpisan pre mesec dana.

 

blic.rs

Tagovi:

Pročitajte još: